Skip to main content
Ondernemers casus

Ondernemers casuïstiek

Deze ochtend stond er o.a. op de agenda een casus bespreking van 1 van de ondernemers. Deze werd vakkundig door Ids van der Schouw in een algemene casus gegoten zodat iedereen er wat aan had.
De vraag was “Hoe kun je als opdrachtgever jouw klant het beste beïnvloeden zodat tijdens het traject de nodige input binnen een bepaalde periode wordt geleverd.”

ids-van-der-schouwDe methodiek die Ids erop liet was zeer boeiend, diverse psychologie aspecten werden er in deze eerste sessie naar voren gehaald.

Yung: “mensen hebben innerlijke drijfveren in wat ze doen en dat zie je in alle facetten van het leven terug”

Naar een verdieping naar de kern van het probleem werden alle ondernemers naar huis gestuurd met huiswerk voor de komende periode, om het geleerde in praktijk toe te passen.

Ids we kijken nu al uit naar de vervolg sessie!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *